#1 Cheerleader camp (2010)


Titel:
#1 Cheerleader camp (2010)
Längd: 95 min
Genre: Komedi
Skådespelare: Charlene Tilton, Seth Cassel, Jay Gillespie, Erica Duke
IMDB-betyg: 3.6/10

Handling:
Andy (Seth Cassel) och Michael (Jay Gillespie) spenderar sommaren på ett cheerleaderläger för att jobba och spana in tjejer.
Michael blir förtjust i maskoten Sophie (Erica Duke), men efter flera misstag från Michaels sida tror Sophie att han är homosexuell.
Den årliga cheerleadertävlingen närmar sig och de elaka tjejerna försöker sabotera för Sophies lag, men Michael försöker göra allt i sin makt för att hjälpa dem.

Det här är en film för tonårspojkar!
Galet opersonlig, billig humor, dåliga skådespelarinsatser och sjukt mycket naket.
Den enda skådespelaren jag tyckte var lite underhållande var Seth Cassel, som jag verkligen hoppas byter genre snart, då han tidigare varit med i nästan enbart korkade high school-komedier.
Det här är regissören Mark Quods första film, men under fliken ”Editorial Department” har han haft någon form av finger med i spelet i ett antal låg-budget-skräp så som ”Titanic 2” (2010) (Vem är så puckad att ens försöka sig på en tvåa??),” Mega Piranha” (2010), ”Milf” (2010). Måste också påpeka att under samma flik så spottar de ur sig drygt 10 filmer/år, så kvaliteten på dem känns oerhört tveksam.
I ” #1 Cheerleader camp” var det, och jag skojar inte, någonting naket i exakt varje scen. Så den känns med andra ord väldigt billig emellanåt.
Den får 1/5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0