Husk (2011)


Titel:
Husk (2011)
Längd: 83 min
Genre: Skräck
Skådespelare: Devon Graye, C.J. Thomason, Wes Chatham, Tammin Sursok, Ben Easter
IMDB-betyg: 5.2/10

Handling:
Ett gäng ungdomar får bilproblem alldeles intill ett stort majsfält. De bestämmer sig för att försöka ringa efter hjälp i det till synes obebodda hus mitt ute på fältet, men det de inte är medvetna om är att är en hemsk hemlighet vilar över fågelskrämmorna som finns på fältet.

Visst är det typiskt att det alltid är ungdomar som lyckas ställa till problem?! Det är alltid de som blir utsatta för spöken, mördare, vålnader etc. Här var det såklart inga undantag!
Det är Brett Simmons som ligger bakom den här filmen, han är för mig i princip helt okänd, och det kommer han fortsätta vara efter den här filmen.
Kan inte riktigt sätta fingret på vad det egentligen var som jag inte gillade med filmen, men tror det har att göra med att storyn inte var speciellt spännande!
Ger den 2/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0